Sustainable Marketing 2030: Nordics Deep Dive
Tuoreen Sustainable Marketing 2030 -tutkimuksen mukaan markkinoinnin vastuullisuus on Pohjoismaissa linjassa muun maailman kanssa.
Tuoreen Sustainable Marketing 2030 -tutkimuksen mukaan markkinoinnin vastuullisuus on Pohjoismaissa linjassa muun maailman kanssa.
Blogi | "Elämme jylhiä aikoja, se on selvää. Pönäkkää puhetta kiinnostavampia ovat pienet ihmeet, joilla on suuri vaikutus."
Tulevaisuuden tekijät | "Opiskelijaprojektissa otettiin lumileopardin loikka podcastien tekoon"
Hyvä renki, huono isäntä. Vanha viisaus sanoo tulen olevan suuri voima ja merkittävä apu ihmiselle. Kunhan tuli vain pysyy käsittelijänsä hallinnassa. Mielleyhtymä tekoälyyn on perusteltu.
Urapolku | Omnicom Media Groupin Suomen toimitusjohtaja, KTM Teemu Neiglick opiskeli Kauppakorkeassa tietojärjestelmätieteitä ja verkkokauppamalleja. 1990-luvun lopussa hän rahoitti opintojaan tuntityöläisenä mediatoimiston ATK-tukena.
Saatchi & Saatchi Ukrainan "Carol for Charity" voitti Grand Prix'n. TBWA\Helsingin "Keys for Peace" palkittiin hopealla ja kolmella pronssilla.
Finnish Comms Awards 2023 käynnistyy jälleen juhlistaen ansioituneita viestintäalan ammattilaisia ja heidän vaikuttavia töitään.
Mainonnan eettisen neuvoston tuoreet lausunnot ottavat kantaa piilomainontaan sekä lapsille sopimattomaan ja naisia syrjivään mainontaan.
Vaikutamme | Global Marketer Week -tapahtuma on kansainvälinen markkinointijohdon tapahtuma, jonka järjestämisestä vastaa Marketing Finlandin kattojärjestö World Federation of Advertisers (WFA).