Musti ja Mirri kunnioittaa kansallista ikonia Pride-kuukauden aikana
Suomalainen lemmikkibrändi Musti ja Mirri juhlistaa Helsingin Pride-viikkoa Tom of Finland -teoksilla.
Suomalainen lemmikkibrändi Musti ja Mirri juhlistaa Helsingin Pride-viikkoa Tom of Finland -teoksilla.
Health & Wellness -kategorian Grand Prix -voittaja yhdistää taitavasti huumorin ja kuoleman.
Mainonnan eettisen neuvoston tuoreet lausunnot ottavat kantaa piilomainontaan.
McDonald's ja NORD DDB ovat saaneet Cannesissa eilen ja tänään peräti kahdeksan shortlistasijaa kampanjalla McDrip. Helsingin Sanomat ja Miltton sekä Musti ja Mirri ja Erma&Reinikainen ovat molemmat kahdella shortlistalla.
Asiakkaiden vaikeimpia haasteita ratkova PwC avaa Cannesissa markkinoinnin tulevaisuuden näkymiä.
Markkinointialan monimuotoisuutta, oikeudenmukaisuutta ja inkluusiota mitattiin Global DEI Census 2023 -kyselyssä, johon vastasi 13 000 alan työntekijää 91 maasta.
Tekoäly vyöryy viestintäalalle hurjaa vauhtia. Miksi sen käyttö kannattaa, miten siitä saa parhaan hyödyn irti ja miten välttää virheet ja karikot? Haastattelimme kolmea asiantuntijaa.
Cannes Lions International Festival of Creativity käynnistyy maanantaina. Eilen julkistettiin ensimmäiset shortlistat Innovations, Glass - The Lion for Change ja Titanium -sarjoissa.
Mainonnan eettisen neuvoston tuoreet lausunnot ottavat kantaa piilomainontaan, lapsille sopimattomaan sekä huonoon käytökseen ja väkivaltaan perustuvaan mainontaan.