Kysely markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille: valtaosa vastaajista muokkaa tekoälyn tuottamaa tekstiä
Vastaajista tekoälyä käyttää tekstin kirjoittamiseen 43 %, inspiraation saamiseen 42 % ja kuvamateriaalin tuottamiseen 9 %.
Vastaajista tekoälyä käyttää tekstin kirjoittamiseen 43 %, inspiraation saamiseen 42 % ja kuvamateriaalin tuottamiseen 9 %.
Metacorelle tehty mobiilipeli Merge Mansionin brändiaktivaatio on shortlistalla Clio Entertainment Awardseissa.
Generatiivinen tekoäly, jolla on kyky luoda uutta sisältöä, tuo mukanaan merkittäviä oikeudellisia haasteita. EACA:n tuore raportti "AI and copyright: Unveiling the legal challenges" käsittelee tekoälyn ja tekijänoikeuslakien välistä hankalaa suhdetta.
Mainonnan eettisen neuvoston (MEN) kolme uusinta huomautusta koskevat piilomainontaa Instagramissa.
Blogi | Perttu Pölönen: "Nyt olemme menossa kohti somea, jossa jokainen on vaikuttaja ja jota nakertavat kaupallisuus ja mainokset niin paljon, että alamme kaivata jälleen jotain muuta. Mitä se on?"
WFA on julkaissut tutkimusraportin median ostamisen tulevaisuuden näkymistä
Euroopan mainos- ja viestintätoimistojen järjestö EACA on julkaissut oppaan "She is a Keeper", jossa kerrotaan esimerkkien avulla, miten voidaan pitää naiset alalla.
LIONS Creativity Report 2023 listaa Cannes Lions -kisamenestyksen perusteella maailman parhaat luovat toimistot ja brändit.
Niina Ahokas on toiminut Dentsussa Client Group Directorina. Hän veti asiakkuusjohtajien tiimiä ja toimi Fiskars Groupin globaalina asiakkuusjohtajana 15 markkinalla.