Luo kasvua ja menestystä – ryhdy radikaaliksi luovaksi
Maailman talousfoorumin (World Economic Forum) vuoden 2023 Future of Jobs Report -työelämätutkimuksen mukaan luovan ajattelun merkitys kasvaa nopeimmin kaikista työelämätaidoista.
Maailman talousfoorumin (World Economic Forum) vuoden 2023 Future of Jobs Report -työelämätutkimuksen mukaan luovan ajattelun merkitys kasvaa nopeimmin kaikista työelämätaidoista.
Nuorten ja nuorenmielisten keskuudessa suosiota niittävä TikTok on ilmoittanut markkinoijille tärkeistä uudistuksistansa. Mitä kulttuurinen osuvuus merkitsee? Tarkastelemme myös tällä hetkellä trendaavia kappaleita, joita voi alustalla vapaasti käyttää kaupallisissa sisällöissä.
Elon Muskin rooli Yhdysvaltojen hallinnossa aiheuttaa kysymyksiä, TikTokin asema kiristynee, faktantarkistuksen merkitys kasvaa ja yleisöjen polarisoituminen vahvistunee. Trumpin toisen presidenttikauden myötä markkinointiviestinnässä voi olla edessä muutoksia, jotka heijastelevat hänen hallintonsa painotuksia ja linjauksia.
Nykyinen toimitusjohtaja Tamara Daltruff siirtyy uusiin ammatillisiin haasteisiin, Stoneylta odotetaan muutosvoimaa nopeasti kehittyvässä maailmassa.
OpenAI:n uusin päivitys ChatGPT:n hakutoimintoihin nostattaa kysymyksen: korvaavatko tekoälytyökalut Googlen hakukoneena? Uuden ominaisuuden avulla käyttäjät voivat etsiä tietoa suoraan ChatGPT:n käyttöliittymästä, tarkastella hakutuloksia ja keskustella hakujen sisällöstä suoraan tekoälyn kanssa.
ICCO Global Awards shortlistalla ylsi tänä vuonna yhteensä 64 työtä. Finalistien joukossa töitä Kuriolta, Brunnenilta ja Netprofilelta.
SEKin ABB Suomelle toteuttama työ Suomalainen valmennusosaaminen kansainvälisille areenoillevalittiin vuoden viestintätyöksi. Vuoden vaikuttamiskampanjaksi valittiin Viestintätoimisto Manifeston ja Creative Dayn Syöpäjärjestöille toteutettu työ Älä ole koekaniini – Syöpäjärjestöille toteutettu sähkösavukkeiden käyttöä ehkäisevä kampanja. Vuoden viestintätoimistona palkittiin Ahjo Communications Oy.
Voittajia juhlistetaan 11.12. Brysselissä osana Effie Day -tapahtumaa.
“Totuudenmukaiset ilmasto- ja luontoväittämät eivät ole rakettitiedettä. Siksi laadimme yrityksille käytännöllisen oppaan ilmasto- ja luontoväittämien laatimiseen” sanoo toiminnanjohtaja Annukka Valkeapää Compensate-säätiöstä.