Golden Drum -kilpailu: Suomesta kolme työtä shortlistalle
Golden Drumin suomalaisia finalisteja ovat hasan & partners / Pantone Color Institute, Folk Finland / Myllylahti sekä Reaktor / Metacore.
Golden Drumin suomalaisia finalisteja ovat hasan & partners / Pantone Color Institute, Folk Finland / Myllylahti sekä Reaktor / Metacore.
Anne Korkiakosken mukaan pitää tunnistaa ne hetket, jolloin taistelut markkinaosuuksista käydään. "Kehnompina aikoina tehnyt markkinointi-investoinnit maksavat itsensä takaisin. Korkojen kera."
Syyskuun MRKTNG-lehti käsittelee markkinoinnin ja viestinnän haasteita heikentyneessä taloustilanteessa. Lisäksi mukana on artikkeleita mm. brändien kansainvälistymisestä sekä Cannes Lions -festivaaliviikon annista.
Kyselyn vastaajista 45 % ilmoitti jo käyttävänsä tekoälyä markkinoinnissaan, kolmannes (33 %) suunnittelee tekevänsä niin pian. Vain 14 % vastaajista sanoi, ettei heillä ole tällä hetkellä sen osalta suunnitelmia.
Irlannin tietosuojaviranomainen määräsi TikTokille 345 miljoonan euron sakon useiden GDPR-säännösten rikkomisesta.
Markkinointialan neljä toimijaa päätti alkuvuodesta 2023 tarkastella kotimaisen mainoselokuvan historiaa ja samalla ennakoida sen tulevaisuutta. Mainoselokuvien helmet ovat nyt katsottavissa.
Aardman Animationin Gavin Strange vinkkaa, kuinka suunnittelijana ruokit luovuuttasi ja pidät samalla huolta itsestäsi.
Markkinaoikeus on määrännyt Maskun Kalustetalon maksamaan 300 000 euron seuraamusmaksun harhaanjohtavasta alennusmarkkinoinnista.
Aalto-yliopisto kilpailutti mainostoimistokumppaninsa vuosiksi 2023–2025. Voiton vei Sherpa.