Lianan kysely: sähköpostimarkkinoinnin näkymät
Kyselyn mukaan ensi vuonna yritykset aikovat pitää sähköpostimarkkinoinnin budjettinsa nykyisellään (59 %), 4 % suunnittelee budjetin pienentämistä, ja 13 % aikoo kasvattaa budjettiaan.
Kyselyn mukaan ensi vuonna yritykset aikovat pitää sähköpostimarkkinoinnin budjettinsa nykyisellään (59 %), 4 % suunnittelee budjetin pienentämistä, ja 13 % aikoo kasvattaa budjettiaan.
Suomen viestintäalan kärkinimet Kurio ja Netprofile olivat shortilla yhteensä yhdeksässä kategoriassa ja Kurio voitti näistä neljä kategoriaa.
Kantar on julkaissut trendikatsauksen ensi vuodelle. Kymmenen esille nostettua trendiä perustuvat Kantarin kansainvälisen verkoston tutkimustietoon.
EU:n viranomaiset tiukentavat valvontaa Meta-yhtiön "maksa tai suostu" -liiketoimintamallin suhteen.
EU-päättäjät ovat päässeet alustavaan sopimukseen läpinäkyvyyden ja poliittisen mainonnan kohdentamisen säätelystä.
Eurobestin tänään julkaisemalla shortlistalla on töitä viideltä kotimaiselta toimistolta. Eniten finaalipaikkoja saivat TBWA\Helsinki (5), Nord DDB (3) ja Reaktor (3). Lisäksi finaalissa ovat hasan&partners ja United Imaginations.
20/20 Helsinki voitti hopeaa ja pronssia kansainvälisessä Lovie Awards -kilpailussa. ADCE Awardsin finaalissa on useita töitä Suomesta.
SEY Suomen eläinsuojelu käynnistää Adoptioliven, jonka tähdiksi nousevat kotia etsivät lemmikit.
Viestintätoimisto Drumin Vantaan ja Keravan hyvinvointialueelle toteuttama työ HYVANTEKIJÄT valittiin vuoden viestintätyöksi. Vuoden vaikuttamiskampanjaksi valittiin TBWA\Helsinki Oy:n Martti Ahtisaari Peace Foundationille toteuttama työ CMI – Avaimet rauhaan.