Golden Drum: Grand Prix -palkinnon saivat Folk Finland & Myllylahti filmillä ”Broken Ones”
Tommi Laihon kirjaa markkinoivan filmin toteutti Directors Guild. Palkinnon kävivät noutamassa ohjaaja Pete Riski ja tuottaja Juha-Matti Nieminen.
Tommi Laihon kirjaa markkinoivan filmin toteutti Directors Guild. Palkinnon kävivät noutamassa ohjaaja Pete Riski ja tuottaja Juha-Matti Nieminen.
Blogi | Jani Niipola: "Suomi on maa, jossa ideoita ja innovaatioita riittää. Kantomme kaskessa on niiden kaupallistaminen. Se on kansallinen haaste, jonka ratkaisu voisi olla markkinointiviestintä."
Legendaarisia kampanjoita brändeille kuten Levi's, Lego, and Audi luonut Sir John Hegarty haluaa osoittaa kuinka luovuus voi parantaa ihmisten elämää ja yritysten tehokkuutta. Lue hänen inspiraation lähteistään.
"Tilipäivästä tehtiin reilussa puolessa vuodessa koko S-ryhmän läpileikkaava asiakasomistajuuden ja S-Etukortin markkinoinnin kattokonsepti."
"Ensinnäkin pitää huolehtia omasta hyvinvoinnista eikä edistää uraa sen kustannuksella. Emme voi antaa parastamme johtajinakaan, jos emme voi itse hyvin."
Meneillään oleva matalasuhdanne aiheuttaa useille yrityksille monenlaisia haasteita. Kun jotkut porskuttavat ja takovat täysillä hurjaa tulosta, toiset kärsivät turbulenssissa.
Eurobest on tänään julkaissut tuomaristot, jotka on valittu arvioimaan Euroopan parhaita luovia töitä.
Tänä vuonna kilpailu sai runsaan ja edustavan osanoton sekä täysin uusia osanottajia. Kilpailun loppusuoralle valittiin 53 kilpailuhakemusta 19 eri toimistosta.
Yhdysvaltain kauppakomissio suosittelee, että yritysten, sosiaalisen median vaikuttajien ja kaikkien verkossa lasten tuotteita mainostavien tulisi varoa sekoittamasta mainontaa viihteen, opetuksen tai muiden sisältöjen kanssa.