ADCE Awards: suomalaistöitä palkittiin kahdeksalla mitalilla
Kahden kullan lisäksi suomalaisille töille jaettiin kaksi hopeaa ja neljä pronssia.
Kahden kullan lisäksi suomalaisille töille jaettiin kaksi hopeaa ja neljä pronssia.
Vuoden viimeisessä MRKTNG-lehdessä asiantuntijat kertovat näkemyksensä siitä, mitä ensi vuonna on odotettavissa.
Viestintäjohtajat näkevät tekoälytyökalujen hallitsemisen tulevaisuuden tärkeimpänä taitona ja viestinnän investointien kohdistuvan eniten ESG:n osa-alueisiin vuonna 2024.
Markkinoinnin tuloksellisuutta palkitseva WARC Awards 2024 for Effectiveness on avoinna kilpailutöille.
Kotimaisille markkinointijohtajille suunnattu kysely selvitti kuinka vastaajat näkevät generatiivisen tekoälyn mahdollisuudet ja vaikutukset vuoden 2024 kynnyksellä.
Blogi | Huolehdi vähintään siitä, että potentiaaliset asiakkaasi tietävät ja muistavat brändisi olemassaolon, kirjoittaa Sherpan toimitusjohtaja Elina Bono.
Kyselyn mukaan ensi vuonna yritykset aikovat pitää sähköpostimarkkinoinnin budjettinsa nykyisellään (59 %), 4 % suunnittelee budjetin pienentämistä, ja 13 % aikoo kasvattaa budjettiaan.
Suomen viestintäalan kärkinimet Kurio ja Netprofile olivat shortilla yhteensä yhdeksässä kategoriassa ja Kurio voitti näistä neljä kategoriaa.
Kantar on julkaissut trendikatsauksen ensi vuodelle. Kymmenen esille nostettua trendiä perustuvat Kantarin kansainvälisen verkoston tutkimustietoon.