Effie 2023 -finaaliin 25 markkinointityötä
Effie Awards Finland 2023 -ohjausryhmä on valinnut ensimmäisen kierroksen tuomaroinnin pisteiden perusteella kilpailun finalistit.
Effie Awards Finland 2023 -ohjausryhmä on valinnut ensimmäisen kierroksen tuomaroinnin pisteiden perusteella kilpailun finalistit.
Blogi | "Yksilöt ja toimiala eivät katso peiliin. Meistä on tullut huippuammattilaisia keksimään tekosyitä omalle osaamattomuudelle. Korvaamme luovuuden prosesseilla, ajattelun prompteilla. Haluamme päästä helpolla."
Blogi | "Kielellä emme vain tulkitse vaan myös tuotamme maailmaa. Sen vuoksi meillä viestinnän ammattilaisilla on merkittävä rooli sekä käsitteiden määrittelyssä että kielellisten ilmaisujen valinnassa."
Bob the Robotin suunnittelija Pauline Marie Korp ja freelance-valokuvaaja Fanny Haga voittivat työllä "Legal Doping" hopeaa tämän vuoden Eurobest Young Creatives -kilpailussa.
Myös markkinointiviestintätoimistojen kenttä on muutosten keskellä. Miten huomioida teknologian kehitys, mediaympäristön muutos ja kuluttajakäyttäytymisen uudet suuntaukset?
Pääekonomistit Reijo Heiskanen OP Ryhmästä ja Penna Urrila Elinkeinoelämän keskusliitosta jakavat MRKTNG-lehden lukijoille ajatuksiaan Suomen talouden tilasta ja näkymistä.
Maanantaina julkistettiin Eurobest 2023 Awards -kilpailun voittajat. Suomeen tuli kaikkiaan viisi palkintoa. Kultaa voitti TBWA\Helsinki kampanjalla Fortum+Fishheart Innovation-sarjassa.
Blogi | "Nuoremmat sukupolvet tulevat nostalgian kautta kiinnostumaan enemmän ihmisten välisestä kanssakäymisestä, jolloin itseilmaisu, eleet ja tavat nousevat jälleen merkityksellisiksi."
Brändien tulisi lisätä sponsorointia kestävän kehityksen ja tasa-arvon edistämiseksi, kehottaa tuore WFA-raportti.