Mainonnan eettisen neuvoston (MEN) uusimmat lausunnot | 11/2024
Mainonnan eettisen neuvoston (MEN) uusimmat lausunnot koskevat piilomainontaa Instagramissa ja Facebookissa sekä lasten esiintymistä mainonnassa.
Mainonnan eettisen neuvoston (MEN) uusimmat lausunnot koskevat piilomainontaa Instagramissa ja Facebookissa sekä lasten esiintymistä mainonnassa.
Tänä vuonna Slush kerää yhteen peräti 13 000 osallistujaa 90 maasta sekä ennätysmäärän startupeja ja sijoittajia Helsingin Messukeskukseen 20.–21.11.
Kampanjan myötä valtimotautipotilaat ja heidän läheisensä saivat tietoa LDL-kolesterolitason hallinnan tärkeydestä, sen pitämisestä alle 1,4 mmol/l tavoitetason sekä säännöllisten mittausten ja lääkärikäyntien merkityksestä.
Euroopan parhaasta luovuudesta ja tehokkuudesta lähti kilpailemaan 2528 työtä 34 maasta, joista 558 on valittu shortlistalle. Suomesta finaaliin valitut ovat varsin tuttuja myös muista kilpailuista.
Olin kuulolla Marketing Finlandin lokakuisessa AI Act -koulutuksessa, jossa puhujana oli Asianajotoimisto Roihun osakas, asianajaja Pauli Sortti. Uteliaana halusin kysyä lisää: mitä tekoälyasetus ja erityisesti siinä mainittu tekoälylukutaito tarkoittavat meille viestijöille ja muille tietotyöläisille? Päätin soittaa Sortille.
"Kampanja uudelleenmäärittelee sen, mitä sosiaalisen median alusta voi olla." Ketkä ovat TikTokin kampanjoissa Pohjoismaiden parhaita? Se on nyt selvinnyt, sillä luovimmat TikTok-kampanjat palkittiin Tukholmassa kuluneella viikolla.
Maailman talousfoorumin (World Economic Forum) vuoden 2023 Future of Jobs Report -työelämätutkimuksen mukaan luovan ajattelun merkitys kasvaa nopeimmin kaikista työelämätaidoista.
Nuorten ja nuorenmielisten keskuudessa suosiota niittävä TikTok on ilmoittanut markkinoijille tärkeistä uudistuksistansa. Mitä kulttuurinen osuvuus merkitsee? Tarkastelemme myös tällä hetkellä trendaavia kappaleita, joita voi alustalla vapaasti käyttää kaupallisissa sisällöissä.
Elon Muskin rooli Yhdysvaltojen hallinnossa aiheuttaa kysymyksiä, TikTokin asema kiristynee, faktantarkistuksen merkitys kasvaa ja yleisöjen polarisoituminen vahvistunee. Trumpin toisen presidenttikauden myötä markkinointiviestinnässä voi olla edessä muutoksia, jotka heijastelevat hänen hallintonsa painotuksia ja linjauksia.