Kaupallisen yhteistyön merkinnöissä parannettavaa EU:ssa
Vain joka viides vaikuttaja kertoo kaupallisesta sisällöstä asianmukaisesti
Vain joka viides vaikuttaja kertoo kaupallisesta sisällöstä asianmukaisesti
Asiakaskokemus määrittää vahvasti sen, kehen täällä oikein voi luottaa. Mistä palasista se koostetaan?
Euroopan komissio julkaisi tutkimuksen harhaanjohtavasta markkinoinnista lapsille
NORD DDB Helsingin ja McDonald's Finlandin McDrip loisti Effie Finlandissa voittaen sekä Grand Effien että erikoissarjan kultaa.
Mainostuotannoissa aitous ja koskettavuus ovat nousussa. Tekoälyn marinoimassa maailmassa se on myös uusi symboli laadulle.
Voittajat ratkeavat Awards Gaalassa Kulttuurikasarmilla torstaina 7.3. Tällöin palkitaan myös yleisön suosikit.
Mainonnan eettisen neuvoston (MEN) uusimmat lausunnot: kuudessa käsitellyssä tapauksessa annettiin huomautus piilomainonnasta.
Analyysin raportti tarjoaa arvokkaita oivalluksia markkinoijille, jotka etsivät keinoja brändinsä tehokkaampaan esiintuomiseen ja mainonnan vaikuttavuuden maksimointiin.
Ehdokkaita kilpailuun ilmoitettiin 185, joista shortlistille nousi tuomariston karsinnan ja keskustelun kautta yhteensä 28 eri työtä.