Facebook ja Google menettävät markkinaosuuksiaan
eMarketer-tutkimuslaitoksen mukaan Facebookin ja Googlen…
eMarketer-tutkimuslaitoksen mukaan Facebookin ja Googlen…
Syyskuun 2016 lopulla havaittiin sittemmin…
Lohkoketjuteknologia tuo varmuutta ja läpinäkyvyyttä…
Mainostajat ja isot bränditalot haluavat…
YouTube parantaa mainontansa kohdistettavuutta mm.…
Mainostajien Liitto panostaa entistä enemmän jäsenyritystensä…
Mainonnan esto-ohjelmien käyttö on viime vuosina kasvanut erittäin nopeasti. Adoben ja Pagefairin vuosi sitten tekemän selvityksen mukaan Euroopassa verkon käyttäjistä 35 prosenttia käytti estoohjelmia ainakin kerran kuussa. Suomessa luku oli n. 20 %, Ruotsissa 40 % ja USA:ssa peräti 48 %.
Riippumatta oliko kyseessä päivittäistavara tai luksustuote, erottautuminen on elinehto. Jollet erotu kilpailijoistasi, on yhdentekevää kuinka hyvä tuotteesi on, jos kukaan ei sitä huomaa.
Mainonnan esto-ohjelmien käyttö on viime vuosina kasvanut erittäin nopeasti. Adoben ja Pagefairin vuosi sitten tekemän selvityksen mukaan Euroopassa verkon käyttäjistä 35 prosenttia käytti estoohjelmia ainakin kerran kuussa. Suomessa luku oli n. 20 %, Ruotsissa 40 % ja USA:ssa peräti 48 %.