Cannes Lions: Pronssileijona Supercellille vasta toista kertaa kilpaillussa kategoriassa
Tämän vuoden ensimmäinen leijona tuli Gaming-kategoriasta. Leijona on ensimmäinen laatuaan Suomessa.
Tämän vuoden ensimmäinen leijona tuli Gaming-kategoriasta. Leijona on ensimmäinen laatuaan Suomessa.
Effie Index laittaa tehokkaimmat toimistot, markkinoijat, brändit, verkostot ja holdingyhtiöt järjestykseen analysoimalla finalisti- ja voittajatietoja Effie Awards -kilpailuista ympäri maailmaa. Vuosittain julkaistava Effie Index on kattavin globaali markkinoinnin tehokkuuden ranking.
Yksi shortti Suomeen lisää, nyt näitä on jo kolmetoista!
Mainonta on keskeinen osa jokapäiväistä informaation ja kulttuurin kulutusta, mutta suuri osa siitä ei ole saavutettavissa kaikille. Tutkimusten mukaan vain 10% mainoksista on saavutettavissa henkilöille, joilla on näkö- tai kuulovamma. Tämä jättää merkittävän osan väestöstä vaille täyttä pääsyä mainonnan tarjoamaan tietoon ja viihteeseen.
TBWA\Helsinki on ehdolla kahdella shortlistalla: Creative B2B Lions: Corporate Purpose & Social Responsibility: Fortum Fishheart Creative Data: Social Data & Insights: Mannerheimin lastensuojeluliitto
Nord DDB:n Big Mac-salaliittoteoriaa käsittelvä hauska kampanja sekoittaa todellista ja fiktiivistä maailmaa. Se on nyt ehdolla shortilla Cannes Lionsissa.
7. kesäkuuta LinkedIn ilmoitti, että mainostajat eivät enää voi kohdentaa mainoksiaan eurooppalaisille käyttäjille näiden tiettyihin LinkedIn-ryhmiin kuulumisen ja näistä kerättyjen tietojen perusteella. Muutos astui voimaan välittömästi kaikissa uusissa LinkedIn mainoskampanjoissa Euroopassa.
Ensimmäiset shortit Cannes Lionsista on julkistettu, mukana myös entuudestaan tuttuja leijonanhaltijoita.
Johtoryhmän kokoonpanossa painopisteen tulisi aina olla lisäarvossa, jota johtoryhmän jäsen osaamisensa ja näkemyksensä kautta kokonaisuuteen tuo, yhteistyökykyä unohtamatta. Se sisältää motivaation ja kyvykkyyden toimia myös ryhmän jäsenenä. "Johtoryhmän toiminnan tulee tuottaa konkreettista hyötyä liiketoiminnalle ja edistää sitä kautta kestävää organisaatiokulttuuria ja työhyvinvointia", organisaatiopsykologi Kirsi Mylly painottaa.