Suomeen 24 shortlistausta Eurobest 2020-kisassa
Eurobest julkaisi tänään 377 shortlistalle päässyttä kilpailutyötä.
Eurobest julkaisi tänään 377 shortlistalle päässyttä kilpailutyötä.
Markkinointi & Mainonta lakkautetaan, MRKTNG -media vahvistuu ja MarkkinointiKollektiivi perustaa uuden median.
Lähikuukausien aikana on odotettavissa useiden markkinointia koskevien hankkeiden osalta uutta EU-lainsäädäntöä ja ohjeistuksia.
Tekojen Tiistain on tarkoitus herätellä keskustelua auttamisesta ja antamisesta – oli se sitten aikaa, lahjoituksia tai tekoja.
Grand Prix ja Special Awards -palkinnot julkistetaan Eurobest Unwrapped -liveshowssa 10.12.
Markkinointi & Mainonta -lehden kolme viimeistä printtinumeroa ilmestyvät loppusyksyn aikana.
Fortum Vipu -nimellä lanseerattu kahva auttaa ihmisiä asioimaan kaupassa turvallisemmin.
Tutkimuksissa on osoitettu, että merkityksellisyyteen panostava yritys menestyy kilpailijoitaan paremmin, ja sen henkilöstö on motivoituneempaa ja sitoutuneempaa.
Hankkeen tavoitteena on varmistaa, että luotettava ja ajankohtainen koronatieto tavoittaa suomalaiset kaikissa kanavissa.