Ota kuva tuotteesta Snapchatilla ja osta se samantien Amazonista

Pian Snapchatiin tuleva Visual Search mahdollistaa uudenlaisen shoppailun.

Kun näet hienot lenkkarit kaverillasi tai erikoisen kupin kahvilassa, kohdista Snapchatin kamera tuotteeseen – tai myymälässä tuotteen viivakoodiin. Sovellus tunnistaa tuotteen ja antaa siitä lisätietoa Amazonin verkkokaupasta. Halutessasi voit ostaa tuotteen samantien.

Visual Search ja Amazon-yhteistyö on Snapchatille merkittävä yritys pitää kiinni käyttäjistään, jotka ovat tuoreiden selvitysten mukaan viettäneet aiempaa vähemmän aikaa sovelluksen parissa. Tämän testivaiheessa olevan shoppailuominaisuuden tarkkaa markkinoille tuloa ei ole vielä kerrottu.

Lähde: Business Insider

 

Unileverin markkinointijohtaja Keith Weed kommentoi aihetta LinkedInissä:

Increasing engagement on mobile means we need to curate content that resonates with shoppers and is relevant to their behaviours. This experience needs to be seamless and friction-free, so people can shop where and when they decide, and on whichever platform they choose to do so. It’s no easy feat – but Snapchat & Amazon have managed it! See, snap, sale!!

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.