MRKTNG Day 10.-11.9.2019 guest speaker Ella Duda, Sixième Son

Strategic Sonic Branding is Urgent

As we near a ”screen-less” world, consumer behavior challenges brand communication and impact. What can brands do to effectively communicate and connect with their audience, when not seen? Sound has the powerful ability to change perception, emotion and unconscious behavior, even when consumers are not looking. With over 24 years of experience, Sixième Son will share insight into sonic branding and the urgent need to harness the power of sound, through a strategic and creative branding process.

Ella Duda, International Strategy Director, Sixième Son

Tickets available here

#mrktngday2019

MRKTNG Day

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

4 × four =