Tänä vuonna mobiili on jo selvästi suurempi mainoskanava kuin tv USA:ssa. Sen odotetaan keräävän 76 miljardia dollaria.
Ennustejakson lopulla vuonna 2022 mobiilimainonnan panostusten odotetaan olevan jo tuplasti tv:tä suurempia. Jo kahden vuoden päästä mobiilimainonnan investoinnit ohittavat kaikkien muiden medioiden yhteenlasketun osuuden.
Merkittäviä muutoksen ajureita ovat tv:n perinteiset linnakkeet urheilu ja uutiset, jotka ovat nopeutuvasti siirtymässä tv:stä verkkoon. Facebookin ja Googlen voittokulku mobiilissa jatkuu, ja videomarkkinoinnin kasvun odotetaan olevan merkittävää.
Lähde: eMarketer
Lue myös Videomarkkinointi mobiilissa
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.