Meta lanseerasi uuden bränditurvallisuustyökalun

Meta

Meta antaa jatkossa mainostajille kontrollin siihen, millaisen sisällön vieressä heidän mainoksensa näkyy Instagramin ja Facebookin syötteissä.

Samalla Meta mahdollistaa kolmannen osapuolen riippumattoman varmennuksen mainosten sijoittelulle, mikä antaa mainostajille näkyvyyden sisältöön, joka näkyy heidän mainostensa vieressä.

Nämä uudet työkalut ovat seurausta Global Alliance for Responsible Media (GARM)-aloitteen parissa tehdystä työstä. Ne ovat aluksi rajoitetusti saatavilla englannin- ja espanjankielisillä markkinoilla.

GARM on WFA:n käynnistämä aloite läpinäkyvyyden ja vastuullisuuden lisäämiseksi verkkomainonnan sijoittelussa.

Lähde: WFA

Katso myös GARM Nordic

 

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

17 − four =