YouGov-tutkimusyrityksen tuore raportti kertoo mediakulutuksen trendeistä, joissa näkyvät pandemian vaikutukset.
Tutkimusyritys YouGov julkaisee vuosittain mediakulutuksen trendiraportin. Mittavassa paneelissa on tuloksia 17 markkina-alueelta. Raportin painotukset ovat USA:n ja Britannian tuloksissa.
Raportista löytyvät mm. seuraavat tutkimustulokset
- Miten uutisten lukutottumukset ovat muuttuneet
- Miten eri ikäluokkien mediakäyttö poikkeaa toisistaan
- Millaisia ovat erot digitaalisten ja perinteisten kanavien käytössä
- Millä kanavilla on nyt eniten kasvupotentiaalia
- Suoratoistopalvelujen käytön voimakas kasvu – eri ikäryhmissä ja eri alueilla
Maksuttoman Global Media Outlook Report 2022 -raportin voit ladata täällä.
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.