Mastercardin Raja Rajamannar vuoden markkinoijaksi

World Federation of Advertisers on nimennyt Mastercardin markkinointijohtajan Raja Rajamannarin vuoden 2018 markkinoijaksi, Marketer of the Year.

Valinnassa korostuivat kolme asiaa: sisäisen yrityskulttuurin ja tiimityön kehittäminen kuluttajien tarpeita paremmin ymmärtäväksi, toimiva yhteistyö partnereiden ja alihankkijoiden kanssa sekä inspiroivan, liiketoiminnallisesti merkittävän markkinoinnin tuottaminen.

Katso Rajamannarin haastattelu täällä.

Shortlistalla olivat Rajamannarin lisäksi

“I’d like to congratulate Raja on behalf of the global marketing industry. He has demonstrated how senior marketers can lead the way in demonstrating the value that marketing adds, how purpose can be part of a brand mission and how a brand can adapt to the digital age. He is a worthy winner of this important award,” sanoo, palkintoraatia johtanut David Wheldon, WFA President & CMO RBS.

Edellinen Marketer of the Year voittaja oli Unileverin Keith Weed. Sekä Weed että Rajamannar ovat tulevan Global Marketer Weekin esiintyjiä Lissabonissa.

 

Lähde: WFA

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

nineteen − 5 =