Marketing Finland Golf by Freja pelattiin jo toista kertaa Vierumäellä maailman huippuja varten viritetyllä Cooke-kentällä. Heti Vierumäki Challenge Tour -kisojen jälkeen järjestettävä hyvän tuulen verkostoitumistapahtuma keräsi 24 osallistujaa periaatteella, että jäsen sai tuoda mukanaan ei-jäsenen.
Golfkisa järjestettiin Best Ball -joukkuekilpailun muodossa. Tänä vuonna voittopokaalin vei tiukasti mukanaan tiimi Teemu Kontkanen / Mediateko ja Supervisuals sekä Paavo Linna / Premetec.
Pokaali siirtyi Itä-Suomeen viime vuoden voittajilta, helsinkiläistä Republicia (ent. Kaimana) edustaneelta tiimiltä Samuli Tommola ja Vesa Toivonen.
Heti toiseksi sijoittui tiimi Jarno Lindeman /Henkilöstöpalvelu Heimo ja Tomi Kaitarinne / Kuuki.
Golftapahtumassa osakilpailuita oli lukuisia. Jos kotiin viemisiksi ei tällä kertaa tullut palkintoa tai useampaa, niin tapahtuman sponsorit Kotipizza, Channel Factory ja Vierumäki huolehtivat siitä, ettei kukaan osallistuja jäänyt tyhjin käsin.
Kaikki voittavat
FREJA Transport & Logistic oli toista kertaa mahdollistamassa tapahtumaa kumppanina.
”Koska meillä ei ole omaa golfturnausta, kutsumme mielellämme omia asiakkaitamme mukaan Marketing Finland Golfiin. Turnaus sijoittuu ajallisesti juuri Vierumäen Challenge Tour -kilpailun jälkeen, jossa FREJA myös on mukana kumppanina”, toimitusjohtaja Matti Urmas kommentoi.
”FREJA tukee muutenkin monipuolisesti eri ikäisten urheilua ja olemme muun muassa Midnight Sun -tennisturnauksen pääkumppanina”, Urmas lisää.
Vierumäki Cooke -kenttä on yksi Suomen arvostetuimmista golfkentistä, joka sijaitsee Vierumäen urheilu- ja vapaa-ajankeskuksessa Heinolassa. Vierumäki Golf Club on myös Marketing Finlandin jäsen ja vastaa kisojen laadukkaasta toteutuksesta.
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.