Cannes Lions International Festival of Creativity 2024 kutsuu jälleen luovan alan ammattilaiset ja innovaattorit kokemaan maailman johtavan luovuuden festivaalin sykkeen Ranskan Rivieralla.
Tämä ikoninen tapahtuma, joka järjestetään 17.–21.6. tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden uppoutua luovuuden, innovaation ja inspiroivan sisällön maailmaan.
Vuoden 2024 festivaali ei ole pelkästään palkintojenjaon ja huippuluokan puheenvuorojen näyttämö, vaan se on myös kohtaamispaikka, jossa alan ammattilaiset voivat verkostoitua, oppia uutta ja jakaa kokemuksiaan. Olipa kyseessä sitten alan veteraani tai uusi tulokas, Cannes Lions tarjoaa monipuolisia tapoja osallistua.
Kilpailun Suomen edustajana myös Marketing Finland on mukana paikan päällä ja järjestää yhdessä yhteistyökumppanien kanssa jäsenilleen viikon ajan maksutonta ohjelmaa. Viime kesänä suomalaisia rantautui Cannesiin reilut 150, ja mukana oli edustajia niin brändeiltä kuin markkinointi-, media-, PR- ja vaikuttajamarkkinointitoimistoilta sekä tuotantoyhtiöistä että medioista
Viikon sukellus luovuuden ytimeen
Cannes Lions -festivaali tarjoaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille mahdollisuuden syventyä alan uusimpiin trendeihin, strategioihin ja huippuluokan töihin. Pääset seuraamaan aitiopaikalta alan parhaita töitä ja puheenvuoroja ostamalla Cannes Lions -passin.
Marketing Finland järjestää tapahtumaviikon aikana erilaisia maksuttomia tapahtumia jäsenilleen ja kumppaneilleen, joihin voi osallistua ilman passia.
Marketing Finlandin järjestämä maksuton ohjelma
Marketing Finlandin viikon ohjelma on suunniteltu yhdessä yhteistyökumppaneiden kanssa. Viikon ohjelma alkaa maanantaina iltapäivällä Kantarin tiloissa, jossa kuulemme millainen on markkinoinnin menestyksen resepti. Tilaisuus on loistava paikka tavata muita Rivieralle jalkautuneita suomalaisia.
Lue MRKTNG-lehden artikkelit ja katso kuvia viime vuoden tapahtumasta.
Viikon ohjelmaa rakennetaan parhaillaan, ja julkaisemme sen viimeistään kesäkuun alussa. Osaan tapahtumista on rajoitettu osallistujamäärä, joten kannattaa seurata Cannes-viestintäämme. Ilmoittaudu Cannes postituslistalle, niin saat tapahtumista ensikäden tietoa.
Tarkoituksemme on myös aktivoida viimevuotinen WhatsApp-ryhmä, joten jos et ole vielä mukana, niin voit pyytää liittymistä laittamalla sähköpostilla puhelinnumerosi osoitteeseen info@marketingfinland.fi
Ostamalla Cannes Lions -passin näet enemmän, valitse sinulle sopivin
Esimerkkejä useista lippuvaihtoehdoista:
Festivaalipassi
Suosittu festivaalipassi tarjoaa kaiken tarvittavan syväsukellukseen luovuuteen, sisältäen pääsyn Cannes Lionsin puheenvuoroihin ja palkintojenjakotilaisuuksiin paikan päällä, on-demand-pääsyn puheenvuoroihin 12.7. asti, pääsyn päätösbileisiin perjantaina 21. kesäkuuta, sekä pääsyn sponsoroituihin tapahtumiin ja valikoituihin tapahtumiin Festival Fringe -alueella, päivittäiset happy hour -verkostoitumisjuomat, virallisen festivaalisovelluksen, pääsyn The Work -palveluun festivaalin ajan sekä ilmaisen wifi-yhteyden ympäri kaupunkia.
Young Lion
Tämä passi on tarkoitettu alalla työskenteleville tai mainontaa, markkinointia ja niihin liittyviä aiheita opiskeleville, jotka ovat 30-vuotiaita tai nuorempia (syntyneet 21. kesäkuuta 1993 tai sen jälkeen).
Creative Academy
Alle 30-vuotiaille luovan alan suunnittelijoille tarkoitettu ohjelma, jossa opit suoraan maailman huippuilta löytämään ja toteuttamaan tuloksellisia ideoita sekä rakentamaan maailmanluokan verkoston. Sisältää täyden pääsyn festivaalille. Paikat ovat rajoitettuja, ja valinta tehdään hakemuksen perusteella. Ohjelma on suunnattu luovassa työssä täyspäiväisesti toimiville, vähintään kaksi vuotta alalla työskennelleille ja alle 30-vuotiaille.
Brand Marketers Academy
Alle 30-vuotiaille uransa alkuvaiheessa oleville markkinoijille tarkoitettu ohjelma, joka tähtää luovuuden vapauttamiseen ja maailmanluokan verkoston rakentamiseen, passi sisältää täyden pääsyn festivaaliin. Valinta tehdään hakemuksen pohjalta.
Digital Pass
Digital Pass tarjoaa kattavan virtuaalisen kokemuksen festivaalista niille, jotka eivät pääse osallistumaan henkilökohtaisesti, sisältäen esitykset, palkintojenjakotilaisuudet ja pääsyn kaikkien virallisten festivaaliesitysten sisältöön 12. heinäkuuta saakka. Huom. Digital Pass sisältyy kaikkiin festivaalipasseihin sekä The Work -tilaukseen.
Osallistu leijonajahtiin: Cannes Lions Awards -kilpailun tärkeät päivämäärät
- First late fee applies / After 7 March 2024
- Second late fee applies / After 21 March 2024
- Third late fee applies / After 4 April 2024
- Final deadline / 11 April 2024
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.