Cannes Lions 2020/2021 -kilpailu on käynnistynyt
Mitä on todellinen autenttisuus, miten luodaan hetkiä, joilla on merkittävä yhteiskunnallinen vaikutus? Offroad Films teki yhteistyössä Procter & Gamblen kanssa yhteiskunnallisesti vaikuttavan filmin, joka myös palkittiin Cannes Lions -kisassa.
Ensikertalaisille Cannes Lions on koonnut oppaan, josta löytyvät seikkaperäiset ohjeet kilpailuun osallistumiseen.
Katso koskettava tositarina orpotytöstä Nisha sekä Ikean ja Libressen tasa-arvoa edistävät kampanjafilmit täällä.
- Procter & Gamble, Vicks | One in a Million #touchOfCare
- Ikea | ThisAbles
- Libresse | Blood, Sweat & Tears
Lähde: Cannes Lions
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.