Kiinan tietosuojan sääntely tiukentuu

Kiinan tietosuojaviranomainen CAC antoi ehdotuksensa tietosuojalainsäädännön tiukennuksista.

Euroopan GDPR-sääntelyä muistuttavat, kohdennetussa verkkomainonnassa kuluttajien oikeuksia lisäävät uudet säännöt ovat näillä näkymin tulossa käyttöön kesän lausuntokierrosten jälkeen. Sääntöjen rikkojia uhkaavat taloudellisten seuraamusten lisäksi verkkokaupan ja verkkosivuston sulkeminen.

Lähde: WFA

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

three − 1 =