AdProfit on markkinoinnin mestaruuskilpailu, jossa tulokset ratkaisevat.
AdProfit-mittaristoa ja kampanjakuvausta on jalostettu viemään markkinointia entistä tuloksellisemmaksi. Tuloksellisuuden mittaaminen on haastavaa töiden erilaisuuden vuoksi, varsinkin jos samalle viivalle asetetaan lyhyt verkkokampanja tai monikanavainen laaja mediakampanja. Niinpä yksittäiset kampanjat ja lanseeraukset otetaan huomioon osana koko markkinointistrategiaa.
Tämän vuoden pääkilpailusarjat ovat
- Kampanja 2019
- Lanseeraus 2019
- Nonprofit 2019
- Juniori 2019
Pääsarjan kilpailutyöt tulee palauttaa viimeistään 22.3.2020. Kilpailutyön voi ilmoittaa joko yritys itse tai kampanjan toteuttanut kumppani.
Kaikkien sarjojen voittajat julkaistaan palkintojenjakotilaisuudessa 15.5.2020.
>> TUTUSTU SARJOIHIN JA OSALLISTU |
Juniorisarja 2019
Uusille kyvyille on räätälöity Juniorisarja, johon nuoret markkinoinnin suunnittelijat ja alan opiskelijat voivat osallistua. Tämän vuoden kilpailun toimeksiantaja on Lindström Group. Juniorisarjan viimeinen osallistumispäivä on 5.4.2020.
Lataa brief.
KATSO VIDEOT BRIEF-TILAISUUDESTA:
AdProfit Juniori 2019: Markkinoinnin trendit 2020 – Riikka-Maria Lemminki, Marketing Finland
AdProfit Juniori 2019: Vinkkejä viime vuoden toimeksiantajalta – Rainer Lindqvist, Kotipizza Group
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.