Kurio on finalistina kuudessa eri sarjassa ICCO Global Awards -kilpailussa. Netprofile on shortlistattu kilpailun kolmessa eri sarjassa.
Voittajat julkistetaan Lontoossa 29. marraskuuta. Alla sarjat, joissa Kurio ja Netprofile pääsivät finaaliin.
Best B2B Campaign
- Netprofile & Etteplan – Green Transition Coming Up!
- Wärtsilä Energy with Kurio and Greenhouse Communications – #Leapfrogging4Africa
Best Digital and New Media
- Helen with Kurio – This Influencer Does Not Exist – But Can Go Viral
- Netprofile and STK – Driving the Green Transition in Electrotechnical Trade
Best Environmental & Sustainability Campaign
- Wärtsilä Energy with Kurio and Greenhouse Communications – #Leapfrogging4Africa
Best Influencer Marketing Campaign
- Helen with Kurio – This Influencer Does Not Exist – But Can Go Viral
Best Use of AI
- Helen with Kurio – This Influencer Does Not Exist – But Can Go Viral
Strategy and Evaluation in a Campaign
- Netprofile and STK: Driving the Green Transition in Electrotechnical Trade
Agency of the Year – Small/Medium (Europe, Americas, Africa and Asia)
- Kurio
The International Communications Consultancy Organisation (ICCO) on maailmanlaajuinen PR- ja viestintätoimistojen edunvalvoja. ICCO:n jäseniin kuuluu 40 yhdistystä 82 maasta. Yhdessä nämä yhdistykset edustavat yli 3 000 viestintäalan yritystä.
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.