ICCO Global Awards -kilpailussa menestystä suomalaisille viestintätöille

ICCO Global Awards, joka on yksi PR- ja viestintäalan arvostetuimmista kilpailuista, tarjosi jälleen tänä vuonna näyttämön suomalaiselle viestintäosaamiselle. Finalistien joukosta löytyi yhteensä kuusi suomalaista viestintätyötä viidessä eri kategoriassa, joista Kurio voitti kolme kategoriaa.

Kurion Fazerin kanssa toteuttama työ Fazer Remix Influencer Remix palkittiin voittajaksi Best Digital, New Media and Influencer Marketing -kategoriassa. Best Internal Communications and Employer Branding -kategoriassa Kurio voitti yhdessä Caverionin kanssa palkinnon työllään Finland’s Energy-Wisest School.

Kurion kilpailumenestys huipentui Campaign of the Year: Western and Northern Europe -kategorian voittoon, jonka Kurio ja Caverion voitti työllään Finland’s Energy-Wisest School.

Kurio jatkaa pitkää perinnettä menestyksestä ICCO Global Awardsissa, jossa he ovat voittaneet nyt kuutena peräkkäisenä vuotena. Marketing Finland onnittelee Kuriota kilpailumenestyksestä.

Voittajat palkittiin loistokkaassa ICCO Global Awards -gaalassa Lontoossa 27.11.

Tutustu kaikkiin voittajiin


ICCO International Communications Consultancy Organisation on kansainvälinen viestintätoimistojen kattojärjestö ja viestintäalan ääni ympäri maailmaa. ICCO:on kuuluu 41 yhdistystä, jotka edustavat 70 maata ympäri maailmaa. Nämä yhdistykset edustavat yhdessä yli 3000 viestinnän konsultoinnin yritystä. Marketing Finland on ICCO-yhdistys Suomessa.

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

three + 17 =