Hyvällä idealla Roomaan – auta meitä löytämään nimi uudistuneelle Mainostajien Liitolle!

Mainostajien Liitto on perustettu edustamaan ja tukemaan markkinointia tekeviä yrityksiä. Markkinointi on kuitenkin muuttunut ajan saatossa mainonnasta liiketoiminnan kasvun tekijäksi, eikä nimemme kuvaa enää toimintaamme, vaan antaa jopa väärän mielikuvan. Markkinointia tekeviä yrityksiä ei voida kutsua enää mainostajiksi – kuten ei meitäkään. Siksi päätimme selvittää kilpailun avulla, löydämmekö sopivamman nimen ja haluaisimme kuulla ajatuksiasi.   

Uutta nimeä valittaessa meille on tärkeää, että se kuvaa verkostoamme, jossa on lähes 400 markkinointia tekevää organisaatiota. Me emme koe itseämme liittona, vaan enemmänkin liikkeenä, joka kulkee yhdessä jäsentemme kanssa kohti tulevaisuutta. Kolme kivijalkaamme ovat edunvalvonta, koulutukset ja verkostot. Tavoitteemme on taata markkinointia tekeville jäsenyrityksillemme hyvät toimintaedellytykset ja auttaa heitä tekemään omasta markkinoinnistaan väylän kasvuun niin Suomessa kuin kansainvälisestikin.

Arvostamme suuresti, jos autat meitä ideoimaan ja kerrot meille ajatuksesi. Nyt on siis aika luovuuteen ja pieneen kisaan!

Kilpailussa kolme parasta palkitaan:

  1. Viikon matka kahdelle Roomaan*
  2. 500 €:n lahjakortti Mainostajien Liiton koulutuksiin + kaksi lippua Mainontapäivään 
  3. Kaksi lippua Mainontapäivään

*Matkan arvo max. 1500 €. Matkaan sisältyvät lennot ja hotelli voittajan valitsemalle ajankohdalle. Matkaan ei sisälly muita lisäpalveluja.

OSALLISTU KILPAILUUN

Osallistumalla hyväksyt Mainostajien Liiton nimikilpailun säännöt.

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

eighteen − 1 =