Google liittyi European Advertising Standards Allianceen

Google on liittynyt ensimmäisenä yritysjäsenenä Euroopan mainonnan standardeja hallinnoivaan EASAan.

Google liittyy EASAssa 13 toimialajärjestön ja 28 mainonnan itsesääntelyorganisaation  joukkoon. WFA:n mukaan tämä on tärkeä edistysaskel digitaalisen mainonnan vastuullisuuden parantamiseksi Euroopassa.

Now that over 50% of global ad spend is online, it’s essential to the future credibility and performance of ad standards that the big digital platforms are part of the advertising self-regulatory system. Google joining the European Advertising Standards Alliance represents a historic move, one that brands welcome wholeheartedly. We hope that this EASA deal might lead to more dialogue and potential future cooperation between Google and other SROs globally,”
Stephan Loerke, CEO of the World Federation of Advertisers (WFA) and Vice-Chairman of EASA.

Lue lisää.

 

Lähde: WFA

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

eight + eighteen =