WFA:n Global Marketer Week 20.-22. huhtikuuta.
Miten markkinointi voi olla positiivinen voima, kun maailma valmistautuu palaamaan pandemian jälkeiseen aikaan?
Suuret haasteet kuten ilmastonmuutos, saastuminen, alueelliset konfliktit, ihmisoikeuksien rikkomukset ja valeuutiset vaativat huomiota valtioiden ja järjestöjen lisäksi entistä enemmän myös yrityksiltä. Brändit ovat merkittävässä asemassa mm. tutkitun tiedon jakamisessa ja vahingollisten asenteiden muuttamisessa.
Tapahtuma on maksuton WFA:n jäsenille, hinta muille 300 euroa.
Katso ohjelma ja osallistu tapahtumaan
Katso tapahtuman traileri:
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.