Maailman suurin markkinoinnin ja viestinnän tekijöille suunnattu diversiteetti- ja inkluusiokysely The Global DEI Census 2023 on käynnistynyt.
Tutkimus selvittää markkinoinnin ja viestinnän parissa työskentelevien kokemuksia työelämässä. Vuonna 2021 tehdyn ensimmäisen globaalin DEI-kyselyn mukaan jopa yksi seitsemästä toimialan työntekijästä on valmis vaihtamaan työpaikkaa puutteellisen monimuotoisuuden ja inkluusion vuoksi.
Kysely on avoinna huhtikuun 15. päivään asti ja sitä tehdään yhteistyössä WFA:n, VoxCommin, Campaignin, Kantarin, Advertising Weekin, Cannes Lionsin, Effie Worldwiden, IAA:n, GWI:n ja Adweekin kanssa.
Vastaukset auttavat
- Ymmärtämään, kuinka monipuolinen, tasapuolinen ja osallistava toimialamme nykyään on
- Hahmottamaan, mikä on muuttunut vuoden 2021 kyselyn jälkeen
- Ymmärtämään, millä osalaueella tarvitaan eniten toimia positiivisen muutoksen aikaansaamiseksi
Kyselyyn vastaaminen vie vain 15 minuuttia. Vastaa kyselyyn tästä
Lue lisää tutkimuksesta WFA:n sivuilla.
Katso esittelyvideo:
Vuoden 2021 DEI-kyselyn päätuloksia:
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.