Eväitä ja ajatuksia vastuulliseen kumppanuuteen

Marketing Finlandin Markkinointihankinnan työryhmä julkaisi vuonna 2020 raportin ”Eväitä ja ajatuksia hyvään kumppanuuteen”, joka nyt saa kaivattua jatkoa.

Uudessa raportissa keskitytään erityisesti markkinoinnin ja viestinnän vastuullisuuteen.

Halusimme selvittää, missä vaiheessa mainostajat ja toimistot ovat, ottaen huomioon muuttuvan lainsäädännön mukanaan tuomat uudet velvoitteet.

Loppukeväällä 2023 lähetettyyn kyselyyn vastasi 14 mainostajaa ja 21 palveluntarjoajan edustajaa. Vastaajat edustivat markkinoinnin, viestinnän, vastuullisuuden, hankinnan ja palveluntarjoajien avainhenkilöitä.

Kiitos kaikille vastaajille.

Eväitä ja ajatuksia hyvään kumppanuuteen -raportin mahdollistivat yhteistyössä: Aivan, Asennemedia, Aste, Avidly, Bob the Robot, Dagmar, Dentsu, Duotone, Grano, Kurio, Kuubi, Lataamo, Netprofile, Orange Advertising, PING Helsinki, Sherpa, Tapaus ja TBWA\Helsinki sekä Fazer, Finnair, Fiskars Group, PPG Tikkurila, SOK ja Valio.

Lataa raportti: Eväitä ja ajatuksia vastuulliseen kumppanuuteen

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

seven − 3 =