Eurobestin shortlistalle neljä kampanjaa Suomesta

Eurobestin shortlistalle valittiin Suomesta TBWA\Helsinki kahdella eri kampanjalla viidessä eri sarjassa, SEK ja S-Ryhmä.

Kisaan osallistui tänä vuonna kaikkiaan 2662 työtä ja shortlistalle pääsi 593 työtä. Uusia kilpailusarjoja olivat tänä vuonna Creative Business Transformation ja Social and Influencer. Onnittelut Eurobestin shortlistalle valituille!

SARJA: Creative Business Transformation
WORK TO BELONG – A CERTIFIED PROGRAM FOR REDUCING LONELINESS AT WORK
HELSINKIMISSIO & TBWA\HELSINKI

SARJAT: Creative Data  |  Design   |  Digital Craft  |   Industry Craft
THE CLIMATE CRISIS FONT
HELSINGIN SANOMAT & TBWA\HELSINKI

SARJA: Creative Effectiveness
RENT A FINN
VISIT FINLAND & SEK | PART OF GREY Helsinki

SARJA: Mobile
YOUR DATA IS YOUR DATA, S-MOBILE APP
S-GROUP

Voittajat julkistetaan 13.12. ja 15.12. Katso kaikkien kilpailusarjojen jatkoon päässeet: Eurobest Awards.

Katso lisää em. kampanjoista:

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

18 − five =