Eurobestin finalisteissa kahdeksan suomalaista työtä 13 kategoriassa

Merge Mansion

Eurobestin tänään julkaisemalla shortlistalla on töitä viideltä kotimaiselta toimistolta. Eniten finaalipaikkoja saivat TBWA\Helsinki (5), Nord DDB (3) ja Reaktor (3). Lisäksi finaalissa ovat hasan&partners ja United Imaginations.

Aiemmin oli julkistettu Innovation-sarjan finalistit, joiden joukossa on TBWA\Helsinki kampanjalla Fortum + Fishheart. Näin toimiston Eurobest-finaalipaikkoja on kaikkiaan kuusi.

Kilpailuun jätettiin kaikkiaan 2461 työtä 34 maasta. Finaaliin valittiin 559 luovaa työtä 21 maasta. Kulta-, hopea- ja pronssipalkinnot julkaistaan maanantaina 11. joulukuuta. Tänä vuonna Grand Prix -palkinnot, erikoispalkinnot ja Eurobest Young Creative -kilpailun voittajat julkaistaan  verkossa Eurobest Awards -showssa keskiviikkona 13. joulukuuta.

Kuva: Merge Mansion -mobiilipelin kampanjakuva.

Brand Experience & Activation

– Customer Retail / In-Store Experience
– Sponsorship & Brand Partnerships

  • Nord DDB & McDonald’s – McDrip

Creative Data

– Creative Data Collection & Research

  • TBWA\Helsinki / Fishheart & Fortum + Fishheart – Fortum + Fishheart

Creative Strategy

– Challenger Brand Strategy

  • Rakennuskemia / hasan & partners & WTF Adhesives – WTF: How new adhesives became a pop culture phenomenon

– Breakthrough on a Budget

  • United Imaginations & International Solidarity Foundation – The Heritage

– Strategic Transformation

  • TBWA\Helsinki / Fishheart & Fortum + Fishheart – Fortum + Fishheart

Design

– Consumer Durables

  • Nord DDB & McDonald’s – McDrip

Entertainment

– Talent: Digital & Social
– Community Management / Social Engagement

  • Reaktor & Merge Mansion – Unlocking Merge Mansion

Film

– Media / Entertainment

  • Reaktor & Merge Mansion (tuotanto BaconCopenhagen) – A Twisted Game

Outdoor

– Animated Digital Screens

  • TBWA\Helsinki & Mannerheim League For Child Welfare – Dark Web • Live

PR

– Not-for-profit / Charity / Government
–  Integrated Campaign led by PR

  • TBWA\Helsinki & CMI – Keys for peace

 

Lähde: Eurobest

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

13 − 12 =