Eurobest on julkistanut ensimmäiset kilpailun finaaliin päässeet kampanjat. Suomesta Innovation-kategorian shortlistalla on TBWA\Helsinki kampanjalla Fortum + Fishheart.
TBWA\Helsingin Creative Director Joni Furstenborg kommentoi kampanjan pääsyä Eurobestin finaaliin:
”Innovaatiokategorian shortti on aina todella erityinen. Fortum on ollut kategorian shortilla kahdesti aiemminkin kierrätetyn muovigranulaatti Circon innovaatioilla. Onnittelemme suuresti pitkäaikaista asiakastamme Fortumia ja ERITYISESTI hydraulisen kalatien kehittäjää Fishheartia.”
Muut Eurobestin shortlistat julkaistaan 21.11.
Eurobest shortlist | Innovation
A02 (Applied Innovation)
- SAMSUNG UNFEAR, SAMSUNG SPAIN, CHEIL WORLDWIDE, Madrid
- AIZOME ULTRA™, AIZOME AIZOME ULTRA™ TEXTILE DYEING TECHNOLOGY, SERVICEPLAN, Munich
- FORTUM + FISHHEART, FORTUM + FISHHEART, TBWA\Helsinki / FISHHEART, Helsinki
A04 (Early-stage Technology)
- TURNSTILE TURBINES, IBERDROLA GREEN ENERGY PROVIDER, WEBER SHANDWICK, Paris
A05 (Brand Strategy & Experience)
- DOGS WITHOUT BORDERS, SFBO DOGS WITHOUT BORDERS, VMLY&R, Madrid / VMLY&R, New York / VMLY&R, Sao Paulo / VMLY&R, Madrid
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.
One thought on “Eurobest: TBWA\Helsinki ja Fortum + Fishheart shortlistalle Innovation-kategoriassa”
Kommentoi
Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.
Eurobestin finalisteissa kahdeksan suomalaista työtä 12 kategoriassa - MRKTNG
[…] Aiemmin oli jo julkistettu Innovation sarjan finalistit, joiden joukossa on TBWAHelsinki kampanjalla Fortum + Fishheart. […]