Metacorelle tehty mobiilipeli Merge Mansionin brändiaktivaatio on shortlistalla Clio Entertainment Awardseissa.
Kampanjakokonaisuuteen kuuluva työ oli äskettäin myös Golden Drum -kilpailun shortlistalla.
Reaktorin Creative Director Jan Sederlöf kommentoi shortlistalle pääsyä:
”Clion voittaminen on Cannes leijonan ja D&AD:n kynän ohella suurimpia kansainvälisiä tunnustuksia alallamme, joten shortatuksi tuleminen ei ole vähäpätöinen juttu – mutta toivottavasti vain siihen ei ole tyytyminen. Mobiilipelimarkkinoinnissa performance-markkinointiin laitetaan valtavia summia, mutta brändin rakentaminen jää usein vähemmälle huomiolla. Metacorella uskalletaan uida vastavirtaan ja tulokset puhuvat puolestaan. Merge Mansion -peli ylitti juuri 50 miljoonan latauksen rajan.”
Katso tekijät ja filmi Clio Awardsin sivulla
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.