TBWA\Helsinki, Fortumin Fishheart -kampanja on tuonut Suomeen neljännentoista shortin: Sustainable Development Goals Lions – Life Below Water.
Työ on jo aiemmin päässyt ehdolle Creative B2B Lions – Corporate Purpose & Social Responsibility -sarjassa.
Shortteja tänä vuonna Suomeen neljätoista
Keskiviikkoaamuna on julkistettu viimeiset Cannes Lions -shortit, joten Suomen saldo niiden osalta on kaiken kaikkiaan neljätoista.
Vuonna 2024 kilpailutöitä Cannes Lionsiin on jätetty sisälle 26 753.
Vuosittain sisään jätetyistä töistä 10% pääsee shortlistalle, 3% palkitaan ja 1% vie kultaleijonan. Vähemmän kuin 0,5% voittaa Grand Prix.
Vielä jännitetään voittoja, tuleeko lisää leijonia
Tänään keskiviikkona jännitetään suomalaisten osalta tuloksia seuraavista kategorioista:
- MEDIA A04 – TRAVEL, LEISURE, RETAIL, RESTAURANTS & FAST FOOD CHAINS
- MEDIA B04 – USE OF OUTDOOR
- MEDIA D07 – CORPORATE PURPOSE & SOCIAL RESPONSIBILITY
- PR D04 – BRAND VOICE & STRATEGIC STORYTELLING
- PR F06 – BREAKTHROUGH ON A BUDGET
- CREATIVE B2B LIONS A09 – CORPORATE PURPOSE & SOCIAL RESPONSIBILITY
- CREATIVE DATA A08 – SOCIAL DATA & INSIGHT LETHAL TRENDS WARNING SYSTEM
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.