Cannes Lions: NORD DDB:n ja McDripin kolmas Leijona

McDrip

Kampanja voitti pronssileijonan Brand Experience & Activation -kategorian sarjassa Social Engagement & Integration for Live Experience.

Kampanja palkittiin tällä viikolla jo hopealeijonalla Design-kategoriassa ja pronssileijonalla Social & Influencer -kategoriassa. McDrip oli mukana peräti kahdeksalla shortlistalla.

Tänään perjantaina palkintoja jetaan vielä kategorioissa Film, Titanium, Sustainable Development Goals, The Lion for Change sekä erillisessä Young Lions -kilpailussa.

 

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

fourteen − 10 =