Cannes Lions: Hopealeijona kotiin! Miltä nyt tuntuu, Alex Pineda?

Paljon onnea hopealeijonasta, TBWA\Helsinki Chief Creative Officer, Alex Pineda! Miltä nyt tuntuu?

Ensinnäkin, kiitos paljon kaikesta tuestanne ja hienosta raportoinnista tämän vuoden Cannes Lions -kilpailun aikana. Miltäkö minusta tuntuu? No, Cannesissa voittaminen on aina upeaa. Olen saanut palkintoja viime vuosina toistuvasti ja vastaan joka kerta samalla tavalla.

Ihmiset yleensä ajattelevat, että heti voiton jälkeen ensimmäinen tunne on onnellisuus, mutta minulla se on helpotus. Cannes on kova kilpailu, jossa vain maailman parhaat palkitaan ja pelkästään shortlistalle pääseminen on saavutus. Voitto on tulos kuukausia jatkuneesta kovasta työstä ja uhrauksista.

Tämän vuoden 26 753 osallistujasta 96% palaa kotiin tyhjin käsin. Olen helpottunut, että TBWA\Helsinki ei ole yksi niistä. Onnellisuus tulee tänä iltana.

Mikä on voittonne salaisuus?

Tämän saavutuksen avain oli synergia ja moitteeton yhteistyö kolmen tiimin välillä: Fortum, FishHeart ja TBWA\Helsinki.

Itse innovaatio tulee FishHeartilta, insinöörityö ja toteutus Fortumilta.

Strategia, viestintä, sosiaalisen median kampanja ja ennen kaikkea videon toteutus, joka paketoitiin ja hiottiin täydellisyyteen, on TBWAlta. Pelkkä idea ilman toteutusta ei yksin ole vielä mitään.

Onko jotain, mitä haluat kertoa?

Siitä lähtien, kun aloitin TBWA\Helsingissä, olemme käyneet läpi inspiroivan muutosprosessin. Toimistossamme tapahtuu hyviä asioita ja mikä tärkeintä, hyviä asioita tapahtuu myös brändeillemme.

Tiimimme tietävät, että Suomessa ei ole tämän parempaa paikkaa olla ja kasvaa. Asiakkaamme ovat varmoja luovuutemme laadusta, mitä tarjoamme. Toimistolla oli jo valmiiksi syvällinen tuntemus suomalaisesta kulttuurista. Oma fokukseni nyt on keskittyä pitämään laatumme korkeimpien kansainvälisten standardien tasolla.

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Paula Harmaala on Marketing Finland Median ja MRKTNG-lehden päätoimittaja.

+358 50 3607 500
paula@marketingfinland.fi

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Päätoimittaja

Markkinointiuutiset

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

20 + 4 =