Cannes Lions: hopealeijona McDrip-kampanjalle

McDrip

Suomeen on tullut hopealeijona design-kategoriassa. NORD DDB:n toteuttamassa kampanjassa McDonald’s Suomen työvaatteita tuunattiin huippumuodiksi, joka on vain työntekijöiden saatavilla.

Toimittajamme Anssi Järvinen pääsi kysymään DDB NORDin Kalle Wallinilta ja Lauri Ferreriltä, mistä kampanjassa on kyse ja millaisen vastaanoton kampanja on saanut kansainvälisesti. Katso video alla.

 

Kampanja on  kaikkiaan kahdeksalla shortlistalla, eli nyt jännitetään kuinka monta kertaa McDripin tekijät nähdään gaalalavalla ja tuleeko vielä lisää leijonia. Myös muita shortlistattuja kampanjoita on tänään ehdolla palkinnoille:

Cannes Lions: suomalaiset työt 12 shortlistalla

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

One thought on “Cannes Lions: hopealeijona McDrip-kampanjalle

  1. Cannes Lions: Suomeen kaksi pronssileijonaa. Erma&Reinikainen menestyi mediakategoriassa - MRKTNG

    […] palkittiin eilen pronssileijonalla Social & Influencer -kategoriassa. McDrip sai jo aiemmin hopealeijonan […]

    Vastaa

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

thirteen − 7 =