Cannes Lions Awards – luovuuden olympialaiset

Cannes Lions

Alan merkittävin kilpailu on nyt käynnissä. Ensimmäinen late fee -hintainen osallistuminen on voimassa 23. maaliskuuta saakka. Kilpailutöiden viimeinen jättöpäivä on 13. huhtikuuta.

”Töiden lähettäminen Cannes Lions Awardsiin on tärkeätä ja palkitsevaa.”

Cannes Lionsin monikertainen kävijä, pitkän linjan luova johtaja Anssi Järvinen kertoo miksi Cannes Lions on alan merkittävin kilpailu, johon osallistuminen kannattaa:

”Osallistuminen luovuuden olympialaisiin Cannesissa kertoo toimistojen ja markkinoijien sekä näiden riveissä työskentelevien suunnittelijoiden ja asiantuntijoiden halusta kehittyä. Se kertoo myös rohkeudesta verrata oman markkinointiviestinnän luovuuden laatua, vaikuttavuutta, näkemyksellisyyttä ja tuloksellisuutta todennetusti maailman nerokkaimpiin ja tuloksellisimpiin ratkaisuihin. Sekä halusta oppia näistä.”

”Mitä ahkerammin suomalaiset ilmoittautuvat kilvoittelemaan leijonista, sitä suurempi on myös painoarvomme ja sitä paremmin saamme äänemme kuuluviin Cannes Lionsin kehittämisessä. Esimerkiksi jurypaikkoja jaettaessa kustakin maasta tulleiden entryjen määrä on merkittävä tekijä”, Järvinen jatkaa.

Anssi Järvinen
”Osallistumisestasi hyötyvät siis kaikki: toimisto, asiakas ja molempien tiimit. Sekä koko suomalainen markkinointiyhteisö”, vakuuttaa Anssi Järvinen.

Cannes Lions aikataulu 2023

Töiden jättäminen kilpailuun alkoi 19. tammikuuta. Ensimmäinen late fee -hintainen osallistuminen on nyt käynnissä 23. maaliskuuta saakka. Töiden viimeinen jättöpäivä on 13. huhtikuuta.

Entries Open / 19 January 2023
First late fee / After 9 March 2023
Second late fee / After 23 March 2023
Third late fee / After 6 April 2023
Final deadline / 13 April 2023

Lue lisää aikataulusta ja hinnoittelusta.

Lisätietoa osallistumisesta ja briefauksia kilpailussa menestymiseen:

Cannes-perheeseen kuuluvan Spikes Asian voittajatyöt on juuri julkaistu, ja ne ovat vapaasti katsottavissa 23.3. asti, jonka jälkeen työt voi nähdä tilaamalla The Work -lisenssin, jolla pääsee näkemään kaikki aiemmat Cannes Lions -työt.

Marketing Finland on Cannes-perheen kilpailujen ja seminaarien virallinen edustaja Suomessa. Näitä ovat Cannes Lions Awards, Eurobest Awards, Spikes Asia Awards, Dubai Lynx Awards sekä Young Lions Competitions, Eurobest Young Creatives ja Lions Academies.

 

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

fourteen − thirteen =