Brunnen menestyi viestintätoimistojen imagotutkimuksessa

Tuoreen tutkimuksen perusteella Brunnen on arvioitu yrityskuvaltaan Suomen parhaaksi viestintätoimistoksi.

Taloustutkimus selvitti touko-kesäkuussa 30 viestintätoimiston yritysmielikuvaa. Toimistoja arvioitiin 17 eri osa-alueella, ja näistä Brunnen nähtiin parhaaksi kymmenessä.

”Kytkemme työn aina asiakkaan mitattaviin liiketoiminnan tavoitteisiin, joiden avulla viestinnän arvo tulee näkyviin. Vaikuttava viestintä lähtee asiakkaan liiketoiminnan ja toimialan syvällisestä ymmärtämisestä”, Brunnenin toimitusjohtaja Taru Nikulainen toteaa.

Taloustutkimuksen toteuttama viestintäalan imagotutkimus toteutettiin touko-kesäkuussa 2021. Tutkimuksessa selvitettiin mm. viestintäalan yritysten tunnettuutta, osaamisprofiilia, yrityskuvatekijöitä sekä alan kehitysnäkymiä lähitulevaisuudessa.

Vastaajina olivat eri toimialojen viestinnästä vastaavat päättäjät ja asiantuntijat. Tutkimukseen vastasi yhteensä 496 eri yrityksen edustajaa ja arvioitavana oli yhteensä 30 viestintätoimistoa. Vastaajat arvioivat yrityksiä joko oman kokemuksensa tai mielikuvansa mukaan.

Lisätietoja:
Tutkimuspäällikkö Anne Melander, puh. 050 522 236, anne.melander@taloustutkimus.fi
Toimitusjohtaja Taru Nikulainen, puh. 050 325 7347, taru.nikulainen@brunnen.fi

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

seventeen + eleven =