Viestintätyö #removetheburden pääsi kansainvälisen viestinnän kilpailun finaaliin Medical Technology -sarjassa.
Ratkaisu helpottaa terveydenhuollon ammattilaisten työtä ja auttaa potilaita pääsemään nopeammin hoitoon. #removetheburden kutsui verkostot mukaan ratkaisemaan terveydenhuollon kestävyysvajetta. Somelähtöinen työ kantoi hedelmää. Nettisivujen kävijämäärä kasvoi 212 % lokakuusta marraskuuhun.
– Rakensimme yhdessä Ahjon kanssa purpose-lähtöisen kantavan ajatuksen, #removetheburden. Sen alle kokosimme yhteiskunnan kantokyvyn kannalta tärkeät viestit. Some teki loput. Vaikuttajaviestintä verkostojen avulla onnistui, kertoo markkinointijohtaja Katariina Palosaari Klinik Healthcare Solutionsilta.
– On hienoa tehdä työtä ratkaisun parissa, joka helpottaa terveydenhuollon ammattilaisten työtä ja auttaa potilaita pääsemään nopeammin hoitoon. Arvostan Ahjon omistautumista tälle projektille.
Jokaista terveydenhuollon päättäjää puhuttelevat viestit olivat 1) suoristamme hoitopolkuja ja ratkaisemme hoitojono-ongelmaa, 2) saamme aikaan lääketieteellisen datan avulla muutoksen 3) vapautamme terveydenhuollon resursseja.
– Klinikin viestintä lähtee yhteiskunnallemme tärkeästä asiasta. Se on aidosti hoitajien ja lääkäreiden puolella. Terveydenhuolto tarvitsee digitalisaatiota”, sanoo Sari-Liia Tonttila, AhjoCommunications Oy:n toimitusjohtaja.
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.