Adweekin ”Global Agency of the Year 2022”: TBWA\Helsingille erityismaininta

Adweek

TBWA-ketju palkittiin maailmanlaajuisesti Adweekin “Global Agency of the Year 2022” -tunnustuksella. TBWA\Helsinki sai raadilta erityismaininnan.

Adweek valitsee vuosittain maailmanlaajuisesti menestyneet toimistot, jotka ovat osoittaneet poikkeuksellista lahjakkuutta, luovuutta ja kekseliäisyyttä. TBWA sai toista vuotta putkeen maailman parhaan toimistoketjun ”Global Agency of the Year 2022” -tunnustuksen. Suomessa osana ketjua toimii TBWA\Helsinki, joka sai Adweekiltä erityismaininnan. 

TBWA\Helsingin toimitusjohtaja Sami Tikkanen on ylpeä toimiston saamasta erityismaininnasta:

”TBWA\Helsingillä on ollut merkittävä rooli ketjun tunnustuksen saamisessa. Olemme olleet edelläkävijä tulevaisuuden brändimarkkinoinnin ja innovaatioiden kehittämisessä. Tästä hyvä esimerkki on meidän jo lähes 10 vuotta toiminut Innovation Lab, joka on ollut siemen koko ketjun NEXT-lanseeraukselle”, Tikkanen sanoo yrityksen tiedotteessa.

Toimisto työllistää Suomessa 160 osaajaa ja sen suurimpia asiakkaita ovat muun muassa Telia, Nissan, Fortum ja Atria.

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

17 − twelve =