Kahden kullan lisäksi suomalaisille töille jaettiin kaksi hopeaa ja neljä pronssia.
Nord DDB:n, McDonald’sin aiemmin mm. Cannesissa palkittu McDrip-kampanja voitti kultaa Design-sarjassa, ja Laura Merzin Metsolan päiväkotiin integroidut taideteokset voittivat kultaa Design-sarjan Illustration-kategoriassa.
Hopeaa saivat 20/20 Helsingin Spinnovalle suunnitellun kampanjan brändikuvat (kuvassa) sekä N2 Creativen ja Lasten Syöpäsäätiö Aamun Poista tämä mainos -kampanja.
Pronssia saivat Dog Design & Elina Brotherus, Kobra & Liisa Pentti+Co, Promise Helsinki sekä TBWA\Helsinki & Helsinki Pride.
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.