maalis 25
Riikka-Maria Lemminki
Riikka-Maria Lemminki

Luottamus, luovuus ja luonnollisuus — näin teet tehokasta somesisältöä

Kuluttajat tietävät tarkalleen, mitä he eivät pidä sosiaalisessa mediassa — mainoksista, jotka keskeyttävät heidän käyttökokemuksensa. Jotta somemarkkinointi olisi tehokasta eikä häiritsevää, sen on istuttava saumattomasti alustaan, jossa se julkaistaan. TikTokin Creative Solutions Leader Anastasia Evans puhui aiheesta Global Marketer Weekin sivukokouksessa.

maalis 24

Tekoäly sisällöntuotannossa, huomioi nämä juridiset näkökulmat

Miten tekoälyä kannattaa hyödyntää sisällöntuotannossa ja miten ei? Juristi Arttu Ahava kertoo Hannele Hautaniemen haastattelussa, mitkä juridiset näkökulmat tekoälyllä tuotettujen kuvien ja tekstien käytössä kannattaa huomioida. Ahava kouluttaa Marketing Finland Academyssa: AI-sisällöntuotannon juridiset kysymykset, lakimies vastaa.

maalis 8
Riikka-Maria Lemminki
Riikka-Maria Lemminki

30. kertaa pidetyssä Voitto-gaalassa palkittiin Suomen parhaat mainosfilmit ja alan parhaat tekijät

Suomen parhaat mainosfilmit ja alan parhaat tekijät palkittiin Vanhalla Ylioppilastalolla järjestetyssä Voitto-gaalassa. Kilpailun tarkoituksena on edistää suomalaisen mainoselokuvan tasoa ja arvostusta sekä kehittää tekijöiden ammattitaitoa. Tuomariston puheenjohtaja Kimmo Mannisen mukaan kilpailutöiden taso oli tänä vuonna erityisen korkea. Se osoittaa, että suomalainen mainonta uskaltaa olla hauskaa, vaikuttavaa ja innovatiivista. Kilpailuun osallistui yhteensä 170 työtä.