touko 23
Riikka-Maria Lemminki
Riikka-Maria Lemminki

Stranger Ads? Netflixin uudet mainosinnovaatiot laajentavat brändien maailmaa, mutta mitä sanoo sääntely?

Netflix Ads -tiimi esitteli ratkaisuja, joiden avulla mainostaja voi ilmestyä vaikkapa Wednesdayn tai Stranger Thingsin maisemaan ilman perinteistä tuotteen sijoittelua. Netflixin ad-tier tavoittaa nyt yli 94 miljoonaa käyttäjää kuukaudessa. Netflixin mukaan tulevaisuudessa kehitetään kymmeniä erilaisia mainosformaatteja, joita voidaan optimoida ja muokata nopeasti tekoälyn avulla.

touko 12
Riikka-Maria Lemminki
Riikka-Maria Lemminki

Mitä uutta Metalta? – Kevään 2025 kohokohdat

Meta julkaisi huhtikuun lopussa oman tekoälysovelluksensa, joka hyödyntää yhtiön uusinta Llama 4 -mallia. Meta AI -sovellus vastaa suoraan ChatGPT:n ja Googlen Gemini-mallien tarjoamaan henkilökohtaiseen avustajakokemukseen, mutta tuo mukaan myös sosiaalisemman ulottuvuuden. Lue mitä Meta kertoo kevään päivityksistä.