Eurobest: Shortilla seitsemän tuttua suomalaista

Euroopan parhaasta luovuudesta ja tehokkuudesta lähti kilpailemaan 2528 työtä 34 maasta, joista 558 on valittu shortlistalle. Suomesta finaaliin valitut ovat tuttuja myös muista kilpailuista.

”Jo yli kolmenkymmenenviiden vuoden ajan Eurobest Awards on juhlistanut Euroopan luovinta ja vaikuttavinta työtä, eikä tämän vuoden shortlistaus ole poikkeus. Työt edustavat läpimurtomaisia ideoita ja ajattelua, jotka hyödyntävät luovuutta liiketoiminnan vaikutusten ja yhteiskunnallisen muutoksen edistämiseksi. Onnittelemme kaikkia shortlistalle päässeitä ja odotamme innolla voittajien juhlistamista, jotka asettavat uudet standardit luovalle huippuosaamiselle Euroopassa”, LIONSin toimitusjohtaja Simon Cook kommentoi.

Kulta-, hopea- ja pronssipalkintojen voittajat julkistetaan maanantaina 9. joulukuuta.

Grand Prix -palkinnot, erikoispalkinnot ja Eurobest Young Creative Competition -voittajat paljastetaan verkossa Eurobest Awards Show’ssa keskiviikkona 11. joulukuuta alkaen klo 14.00 GMT (15.00 CET/16.00 EET). 

Tässä ovat suomalaiset shortlistatut

  • Radio and Audio, Innovation in Audio & Radio
    Longer Than the Commercial Break
    TBWA\Helsinki / Atria, Wilhelm
  • Creative Data, Creative Data
    Lethal Trends Warning System
    TBWA\Helsinki / MLL – The Mannerheim League for Child Welfare
  • Creative Effectiveness, Brand Challenges & Opportunities
    WTF: How a New Adhesive Brand Became a Pop Culture Phenomenon
    Hasan & Partners, Helsinki / Rakennuskemia, WTF-World’s Toughest Fix
  • Entertainment, Branded Content
    The Big Mac Conspiracy
    Nord DDB, Helsinki / McDonald’s
  • Film, TV/Cinema Film: Sectors
    You Are What You Watch
    Breakfast, Helsinki / Love & Anarchy – Helsinki International Film Festival
  • PR, Culture & ContextTampon for Menstruation
    TBWA\Helsinki / Vuokkoset
  • Social and Influencer, Culture & Context
    The Big Mac Conspiracy
    Nord DDB, Helsinki / McDonald’s

Lämpimät onnittelut kaikille shortlistatuille!

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Paula Harmaala on Marketing Finland Median ja MRKTNG-lehden päätoimittaja.

+358 50 3607 500
paula@marketingfinland.fi

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Päätoimittaja

Kilpailut, Markkinointiuutiset

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

twelve + eight =