Elintarvikkeiden markkinoinnin itsesääntely vahvistuu
Yksitoista johtavaa globaalia elintarvikeyritystä rajoittaa mainontaa alaikäisille HFSS-tuoteryhmissä ja kieltää tiettyjen tuotteiden markkinoinnin alle 13-vuotiaille.
Yksitoista johtavaa globaalia elintarvikeyritystä rajoittaa mainontaa alaikäisille HFSS-tuoteryhmissä ja kieltää tiettyjen tuotteiden markkinoinnin alle 13-vuotiaille.
Saksa haluaa estää kohdennetun mainonnan alaikäisille, Ranska haluaa alustat vastuuseen laittomasta sisällöstä.
Useat maat toivovat lisärajoituksia alkoholimainontaan.
Blogi | Laajimmillaan tulkittuna toisen yrityksen jäljittely ja tunnettavuuden käyttö voidaan katsoa sopimattomaksi, lain vastaiseksi menettelyksi.
Kaurajuomavalmistaja sai huomautuksen kampanjasta, jossa kyseenalaistettiin maidon asemaa Suomessa.
Euroopan komissio on vahvistanut tutkivansa Googlen päätöstä poistaa kolmannen osapuolen evästeet selaimestaan.
Kesäkuun alussa Saksassa tulevat voimaan uudet säännöt lapsille kohdistetulle elintarvikemainonnalle.
Tuore selvitys kertoo, että 65 % vaikuttajien postauksista oli puutteellisesti merkittyjä Britanniassa.
Blogi | "Vastaamon tapauksessa on ilmeistä, että yhtiön sisällä ei löytynyt tietosuojaan liittyvää osaamista."