Fossiiliset polttoaineet mainoskieltojen kohteena
Greenpeace ja 20 muuta ympäristöjärjestöä ajaa fossiilisten polttoaineiden mainonnan ja sponsoroinnin kieltoa Euroopassa.
Greenpeace ja 20 muuta ympäristöjärjestöä ajaa fossiilisten polttoaineiden mainonnan ja sponsoroinnin kieltoa Euroopassa.
Kaikki ne kivat kuvat, videot ja musiikki, joita some pursuaa. Kaikki nämä ovat yksinomaan tekijänsä aineetonta omaisuutta, ellei oikeuksien luovutuksesta olla erikseen sovittu
Britannian tulevaan tietosuojasääntelyyn esitetään GDPR-sääntelystä poikkeavia helpotuksia.
Laki edellyttää luvan saamista kaikkien henkilökohtaisten tietojen käyttöön
Laki kieltää fossiilisten polttoaineiden, lyhyiden kotimaisten lentojen ja uusien autojen mainonnan.
Mainonnan eettinen neuvosto (MEN) antaa lausuntoja markkinoinnin hyvän tavan mukaisuudesta.
Yksitoista johtavaa globaalia elintarvikeyritystä rajoittaa mainontaa alaikäisille HFSS-tuoteryhmissä ja kieltää tiettyjen tuotteiden markkinoinnin alle 13-vuotiaille.
Saksa haluaa estää kohdennetun mainonnan alaikäisille, Ranska haluaa alustat vastuuseen laittomasta sisällöstä.
Useat maat toivovat lisärajoituksia alkoholimainontaan.