TikTok tuli, olitko valmis? Katso syyt innostua verkon uudesta Eldoradosta

Miten sanotaan “jytky” kiinaksi?

En tiedä, mutta jos olisin työskennellyt vuonna 2021 kiinalaisessa Bytedance -yrityksessä, luultavasti tietäisin, viimeistään joulukuussa, kun TikTok ohitti Googlen maailman suosituimpana verkkosivuna. Ei voi muuta sanoa kuin propellihattua nostaa teille, jotka ennustivat tämän tapahtuvaksi.

Asiaan. Ensimmäisen TikTok-kultaryntäyksen pölypilven pikkuhiljaa laskeutuessa viisareiden varjopuolelle, alkaa ilma kirkastua ja voidaan katsoa, mitä TikTokista ja sen vetovoimasta Suomessa tiedetään.

Elikkäs, mikäli TikTok-vaskoolisi on vielä pakkaamatta, tässä sinulle tärkeimmät syyt siitä miksi ja miten sinun ehkä kannattaisi rynnätä mukaan (klipit ovat joulukuun 2021 TikTok-webinaaristamme).

Jiihaa!

Suomessa TikTokia käytetään keskimäärin 92 minuuttia päivässä

  • Kuinka paljon TikTokilla on käyttäjiä Suomessa ja maailmalla?
  • Kuinka paljon sisältöä kulutetaan keskimäärin päivässä?
  • Millaiset kohderyhmät käyttävät TikTokia?
  • TikTokin käyttäjämäärät vs. muut somekanavat Suomessa

TikTokista voi tunnistaa 12 sisältötyyppiä – katso esimerkit

Mainontaa voi kohdistaa 9 eri tavalla ja liikkeelle pääsee jo 600 euron kuukausibudjetilla.

  • Julkaisun elementit ja mitä muuta tulisi huomioida
  • In-feed-, top view- ja liidienkeruumainokset
  • TikTok-mainonnan kohdennukset
  • TikTok-mainonnan hinta
  • TikTok Ads Manager

Alkoiko TikTok-kuume sikiämään? Katso täältä koko videosarja TikTokista tai tilaa kerran viikossa ilmestyvä uutiskirjeemme, jonka kautta saat kutsuja tuleviin videomarkkinoinnin webinaareihin ja koulutuksiin!

Tuomo Sinkkonen
Media- ja datajohtaja, Videolle Productions
tuomo@videolle.fi

LinkedIn | videolle.fi

Tuomolla on 10 vuoden kokemus media-alalta kokonaisvaltaisesta videomarkkinoinnin suunnittelusta brändin rakennukseen ja myynnin kasvattamisesta kampanjatulosten mittaamiseen sekä datasta jalostettuihin oppeihin.

Videolle on tulokselliseen videotuotantoon keskittyvä videotoimisto. Yhdistämme strategia-, käsikirjoitus-, tuotanto-, media- ja dataosaamisen voittavaksi videomarkkinoinniksi kaikenkokoisissa projekteissa.

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

three × one =