Tulevaisuuden mittari digimarkkinointiin: ROAS

Markkinoijat haluavat mitata yhä tarkemmin digimarkkinoinnin kustannustehokkuutta.

Return On Advertising Spending (ROAS) on tämän hetken kuumimpia puheenaiheita markkinoinnissa. Kun luvut sivujen katseluista, klikkauksista ja konversioista eivät usein anna riittävästi tietoa kustannustehokkuudesta, on ROAS noussut yhä suositummaksi mittariksi etenkin verkkokaupan mainonnassa.

Kumppanimme Match2Onen Jonathan Olsson kertoo blogikirjoituksessaan mitä ROAS tarkoittaa ja miten se tulee muuttamaan digimarkkinointia. Lue miten saat tarkempaa tietoa digipanostusten tuloksista.

Cost-efficiency is one of the hottest topics in digital marketing. As the digital marketing world matures, Return On Advertising Spend (ROAS) is increasing as a metric to measure campaign success. This article explains what ROAS is, and how it can change the way marketers see digital advertising.

> What is Return On Ad Spend (ROAS)? The Metric of the Future.

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

13 − 7 =